​​... sau nu!

Când vine vorba despre rezultate, este o infinitate de unghiuri din care le putem privi.

Timp de 21 de ani am lucrat în vânzări și trade marketing* (marketing la puncul de vânzare), ca merchandiser, vânzător și manager, în tranșee și în turnul de fildeș, în corporații și în companii mai mici, în multinaționale și în companii românești.

În toate, fără excepție, performanța era cuvântul de ordine. Numai că, de cele mai multe ori, se confunda performanța cu rezultatele. Ceea ce își doreau cei mai mulți angajați (și șefi), pentru a-și demonstra “putirința”, era să “livreze rezultate”.

Ceea ce mi-am dorit eu și ceea ce am cerut oamenilor mei, a fost performanță. De aceea am reușit să ne atingem obiectivele, în mod constant, pe termen lung.

Rezultatele sunt înșelătoare dacă nu sunt susținute de consecvență. Rezultatele sunt relevante numai dacă au continuitate. Rezultatele au valoare numai dacă sunt obținute pe termen lung, în mod etic și legal și în echipă.

Aceasta înseamnă performanță!

Este de preferat să construiești un fundament puternic, o bază solidă, chiar dacă la început nu ai rezultate bune. Pe care apoi, pas cu pas, să adaugi valoare, să crești organic și să menții un ritm constant de creștere.

Fără aceste lucruri, rezultatele nu însemană nimic. Sunt conjuncturale și se pot nărui oricând pentru că nu au consistență.

Am cautat performanță, iar rezultatele au venit! Și au rămas...

Apoi am descoperit un alt ingredient, EXCELENȚA.

Despre ea, în postarea următoare. Până atunci, îți urez să ai performanță!

: .

1000 Caractere ramase


­