De ce? Pentru că...

0%
dintre startup-uri nu supravieţuiesc primilor 5 ani de activitate
0%
dintre firmele active acum nu vor mai exista peste 10 ani
0%
din populaţie nu are claritate asupra a ceea ce vrea să obţină în viaţă
0%
dintre averile lumii sunt controlate de 1% din populaţie

Managementul performanţei

Timp de peste 25 de ani am analizat nenumărate studii, activitatea și performanțele a peste 2000 de companii, cu care am colaborat, dintr-un spectru larg de dimensiuni, domenii de activitate şi ţări.

Concluzia mea este că afacerile care dispar sau sunt neperformante nu pun în reţeta reuşitei un ingredient care face diferenţa între succes şi eşec.

Corporaţiile şi companiile mici şi mijlocii performante îl folosesc cu succes. Ingredientul lipsă este un sistem de evaluare a performanţei şi de dezvoltare a competenţelor necesare atingerii performanţei.

Pe baza experienţei şi a rezultatelor obţinute în ultimii ani, am dezvoltat sistemul S.P.E.E.D. (Solid Performance, Excellence and Employee Development - Performanţă Durabilă, Excelență şi Dezvoltarea Angajaţilor), aplicabil companiilor indiferent de dimensiune, domeniu de activitate şi ţară.

Performanţă înseamnă să îţi atingi obiectivele (şi un pic în plus) în mod constant şi continuu. Excelență înseamnă să fii în fiecare zi mai bun ca ieri și să acționezi la maximumul potențialului tău de azi.

Contactează-mă şi îţi voi prezenta în detaliu modul în care poţi folosi S.P.E.E.D. pentru a grăbi obţinerea performanţei dorite!

Vreau să îmi cresc performanța

Time Management

“Îţi place viaţa? Atunci nu risipi timpul pentru că din acest material este făcută viaţa.” - BENJAMIN FRANKLIN

Time Managementul este prezentat ca fiind un instrument, o unealtă aşa cum sunt agenda, telefonul, pixul şi computerul. Sunt în “uşor” dezacord cu acestă idee.

Eu am convingerea că gestionarea timpului este mult mai mult decât atât. În cei peste 25 de ani în care am studiat managementul performanţei am ajuns la concluzia că gestionarea timpului nu este o unealtă, o deprindere periferică, ci că este cea mai importantă abilitate pe care o avem sau pe care o dobândim; calitatea şi “durata” vieţii depind de modul în care ne ocupăm timpul.

Toţi oamenii de succes sunt foarte productivi, îşi preţuiesc timpul şi îl folosesc foarte eficient. Toţi, fără excepţie, au decis la un moment dat al vieţii lor că vor deveni experţi în gestionarea timpului. De aceea Time Managementul este de fapt managementul vieţii.

De ce am dezvoltat un program despre gestionarea timpului?

Pentru că viaţa ta depinde de modul în care îţi gestionezi timpul. Pentru că fiecare minut al vieţii tale contează. Şi pentru că meriţi să ai o viaţă împlinită!

Vreau să dau valoare mare timpului meu

Leadership & Management

“Totul se naşte şi se distruge prin calitatea leadershipului.” – JOHN C. MAXWELL

Leadershipul nu este ca un club exclusivist din care fac parte numai cei care s-au născut cu el în sânge. De fapt, 99% din leadership nu se manifestă la vârful unei organizaţii, ci la mijlocul ei.

Când o persoană are un titlu impresionant sau ocupă o poziţie de conducere se presupune că este şi lider. Uneori este adevărat. Însă titlurile şi funcţiile nu au prea mare importanţă în leadership, pentru că el nu se obţine prin numire, ci se câştigă.

Leadershipul este un proces, nu o poziţie. Lidershipul se învaţă, iar calităţile de lider se cultivă.

Exista o tendinţă pronunţată de a confunda leadershipul cu managementul. Există o diferenţă semnificativă între cele două: leadershipul se referă la influenţarea altor oameni, în tomp ce managementul se concentrează asupra sistemelor şi a proceselor.

Managementul este procesul prin care se asigură aplicarea în practică a programului şi a obiectivelor organizaţiei. Leadershipul este procesul care creează viziunea, naşte idei de perspectivă si motivează oamenii.

Vreau să devin lider inspirațional

Vânzări & Persuasiune

“Nimic nu se întâmplă în afaceri până când cineva nu vinde ceva” – JEFFREY GITOMER

Întotdeauna se produce o vânzare. Fie vânzătorul îl convinge pe client să spună “Da”, fie clientul îl convinge pe vânzător, spunând “Nu”.

Vechea metodă de vânzare nu mai funcţionează, regulile s-au schimbat. Desigur, este nevoie să foloseşti toate tehnicile de vânzări, numai că trebuie să le foloseşti în mod diferit.

Dacă înainte se punea accent pe prezentarea produsului / serviciului, acum este nevoie de un mod mai prietenos, mai sincer, care pune accentul pe construirea relaţiilor, identificarea nevoilor şi pe servire.

În viaţa privată nu vindem produse sau servicii, ci idei. De aceea capacitatea de comunicare şi de influenţare este instrumentul principal nu numai în afaceri, ci în toate aspectele viaţii. Este abilitatea care face diferenţa în orice domeniu ce implică oameni și comunicare. Într-un cuvânt, numim această abilitate Persuasiune.

Oamenilor nu le mai place să li se vândă, oamenii adoră să cumpere. Dacă vrei să ai succes pe termen lung trebuie să creezi o atmosferă care îi face pe oameni să dorească să cumpere. Să îi influenţezi cu intergitate.

Vreau să devin vânzător excelent
­